All you need is love - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Eva - WaarBenJij.nu All you need is love - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

All you need is love

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 Maart 2013 | Australië, Newcastle

Hoi allemaal,

Het is weer tijd voor een kleine update. Deze Roberta ten Brink heeft haar eigen all you need is love down under gedaan. Ik heb namelijk op de gok de vriendin van oma (die ergens in de jaren 50 geemigreerd is naar Canberra) opgezocht. De eerste keer dat ik er kwam deed niemand open, maar ik had een briefje in de brievenbus gestopt met de reden waarom ik kwam en mijn telefoonnummer. Toen ik de andere dag in de bus naar Sydney zat, werd ik gebeld door Adrie. Echt superleuk! Dus ik ben vanuit Sydney 1 dag op en neer naar Canberra gegaan om haar dit keer echt te ontmoeten. Het was een superleuke middag. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik dit heb gedaan!

Ik zit nu sinds zondagavond in Newcastle en ik vertrek over een half uurtje naar Port Macquarie, waar ik 3 nachten zal verblijven. Daarna ga ik naar Coffs Harbour, waar ik met een studiegenoot heb afgesproken om onze PADI (duikbrevet) te halen.

Het is dit keer maar een kleine update, maar ik moet opschieten om mijn bus te halen. Ik ben dus nog niks veranderd ;)

O ja, ik heb gisteren mijn 1e Australische spin gezien: de huntsman spider. Dit is normaal gesproken een enorme spin, maar deze was 'maar' 15 centimeter :O Nog steeds veel te groot voor mij!

Maar nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Ik ga mijn bus halen!

  • 12 Maart 2013 - 08:00

    Janneke:

    Godskedorie! Ik denk die heeft nu al een leuke vent opgedaan! De titel was zeker om ons een beetje nieuwsgierig te maken! Leuk dat je de vriendin van jullie oma hebt ontmoet! Was zij ook bekend met Sinereklaos? ;)
    Ik ben wel erg benieuwd wat je met die spin hebt gedaan en waar hij zat!
    Hier is het weer aan het sneeuwen :( 2 mooie lentedagen gehad, maar ja, nu is het weer niks!
    Veel plezier met duiken, pas op voor haaien! En op tijd ademen he!

    xxx Janneke

  • 12 Maart 2013 - 08:31

    Jessica:

    Hahaha jaaa... Janneke dat dacht ik nu ook :) !! Super leuk verhaal dat je de oma van je vriendin hebt ontmoet en idd ook dat soort dingen komen voor in All you need is love ;) !
    Ik vroeg me al af waar de verhalen van die spinnen bleven...gadver 15cm bahhh en dat noemen ze daar klein..krijg al kippenvel als ik er aan denk haha! Succes met je duikbrevet halen !!
    Enjoy!!! Kuss xxx Jessica

  • 13 Maart 2013 - 15:34

    Nancy:

    Hoi Eva,

    Wat leuk zeg dat je de vriendin van oma hebt ontmoet, zij is al op leeftijd. Fijn dat je genoten hebt. En dan ........ Spinnen, durf je wel!!! Ik moet er niet aan denken maar knap van jou!

    Tja en ik dacht dat je een vriendje had op gedaan gezien de tekst maar oké het gaat je goed en je ziet wat af zeg, wat een feesie! Nu weer in de bus voor de volgende locatie (we hebben het met je te doen)ha.ha.

    Goede reis spinnen-meiske en geniet van alles wat komen gaat!!

    Hoe ziet het met die buidelbeesies, al gezien of kunnen die het daglicht niet verdragen

    Dikke kus van ons uit nu een zonnig NOP. Vanochtend lag er nog sneeuw!!

  • 13 Maart 2013 - 19:21

    Ma:

    He mopke,

    Inderdaad een kort verslag maar gelukkig praten we zondag weer bij. Ik ben blij dat het zo goed bevalt, maar blijf MAILEN gewoon MAIIILEN. Ik kijk weer uit naar zondag en het volgende verslag en ons volgende gesprek. Geniet ze en je weet LOVE YOU. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Maart 2013 - 17:31

    Tante Kasia:

    Hoi Roberta,

    En ons maar op een dwaalspoor brengen. All you need is .........
    Maar aan de foto's van Manouk te zien ben je met heel andere dingen bezig en gelijk heb je.
    Heerlijk weer daar, om jaloers op te worden. Wij in Holland verlangen allemaal naar de lente MET ZON.
    De laatste hoopjes sneeuw liggen nog in onze tuin.
    Je zult wel veel indrukken op doen en hoe staat het met je fototoestel, heb je al veel foto's gemaakt? Dat zal natuurlijk wel. Dat wordt volgens mij een trilogie aan fotoalbums.
    Ik heb begrepen dat je daar ook vrienden gemaakt hebt. Dat is natuurlijk het leuke van zo'n reis. Je ontmoet mensen/jongeren van allerlei pluimage. En hoe zit het met de Aboriginals, heb je die al ontmoet of wat van hun cultuur meegekregen? Ben benieuwd.
    Dit was het dan voor nu, heel veel plezier met duiken.

    De hartelijke groeten en XXX van de Limburgse vlaaitjesl






    Wat de Huntsman spin betreft: zijn/haar voedsel bestaat uit insecten en andere ongewervelden dus kun je gerust zijn ook als je een groter exemplaar tegenkomt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Newcastle

Eva goed down under!

-

Recente Reisverslagen:

08 November 2013

Darwin and around

07 Juli 2013

Eindelijk weer een update!

11 Maart 2013

All you need is love

04 Maart 2013

Eindelijk
Eva

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 4173

Voorgaande reizen:

20 Februari 2013 - 10 Januari 2014

Eva goed down under!

Landen bezocht: